Nbór na wolne stanowisko - Administrator
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administrator
DYREKTOR CENRTUM OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH W STARGARDZIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administrator
Miejsce wykonywania pracy: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Stargardzie ul. Andersa 14.
Liczba i wymiar etatu:1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Stargardzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe lub średnie
7) co najmniej 10-letni staż pracy
2. Wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość obsługi programów pakietu OFFICE - WORD i EXCEL,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) wysoki poziom kultury osobistej,
4) zdolności organizacyjne, dokładność, rzetelność,
5) znajomość techniki biurowej i obsługi urządzeń informatycznych,
6) znajomość ustawy o transporcie drogowym
7) znajomość ustawy o czasie pracy kierowców
8) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
9) znajomość ustawy o rachunkowości
10) znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
11) znajomość ustawy prawo budowlane
12) znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
13) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
3. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za:
1) prowadzenie zbioru akt prawnych dotyczących funkcjonowania Centrum i Placówek,
2) prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych i wewnętrznych, w szczególności protokołów pokontrolnych, zaleceń oraz odpowiedzi na zalecenia,
3) prowadzenie rejestrów: zarządzeń Dyrektora, umów i porozumień, skarg i wniosków, korespondencji przychodzącej,
4) dokonywanie zakupów na potrzeby działalności Centrum,
5) przygotowywanie umów cywilno - prawnych,
6) przedstawianie Dyrektorowi wniosków w sprawach organizacyjnych mających na celu usprawnianie pracy Centrum,
7) prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
8) sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wydatków budżetowych,
9) obsługa strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej,
10) koordynowanie zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz dostępu do informacji publicznej: zapewnienie ochrony informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
11) nadzór nad przestrzeganiem zasad polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych,
12) wykonywanie czynności kancelaryjnych,
13) organizowanie i kierowanie na szkolenia,
14) nadzór nad załatwianiem skarg i wniosków,
15) koordynowanie kontroli wewnętrznej w placówce,
16) redagowanie pism urzędowych,
17) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
18) sporządzanie protokołów kasacji przedmiotów nietrwałych, środków trwałych.
4. Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru prac na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, praca w pozycji siedzącej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywania pracy, obciążenie wzroku.
5. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, urządzenia sanitarne ,
- stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon/fax.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie posiadanych opinii, referencji,
6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
7) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie od lekarza medycyny pracy).
7. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty, złożone w zaklejonej kopercie, opatrzonej opisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze administrator” należy składać osobiście w siedzibie Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres: 73-110 Stargard, ul. Andersa 14, w terminie do 30 kwietnia 2018 r. (uwaga: liczy się data wpływu do Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Stargardzie).
List motywacyjny i życiorys powinien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Dokumenty niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.copow.stargard.pl
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: (91) 578-45-78
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Erwina Bodia | 20-04-2018 09:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Erwina Bodia | 20-04-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 20-04-2018 09:48 |